al contingut a la navegació Informació de contacte

Tractament de Limfedema

Objectiu

Reduir els efectes que provoca l'extirpació dels ganglis en el tractament quirúrgic del càncer de mama, originant una retenció desmesurada de líquids en la zona de les extremitats superiors afectades.

Actuació

Superada la fase de tractament del càncer de mama en que s'extirpa la zona tumoral afectada i per extensió els ganglis més propers, s'inicia un procés, en un elevat percentatge de pacients, anomenat limfedema que arriba a incapacitar la mobilitat d'una o de les dues extremitats superiors.

Sessions

L'associació Fènix va adquirir l'any 2010, un aparell mèdic Flowave, d'ones electromagnètiques que aplica un massatge limfàtic que resulta molt beneficiós per moltes patologies com úlceres, edemes, lesions esportives, dèficit de cicatrització, problemes circulatoris i especialment indicat per al tractament de limfedema, en aquelles persones afectades pel càncer de mama i que facilita el drenatge limfàtic.

El tractament es realitza al Centre Sanitari del Solsonès on es gestiona la utilització de l'aparell després d'acordar la seva cessió per part de l'associació.

Si hi esteu interessats

Si heu de menester els serveis de l'aparell mèdic Flowave, cal que us adreceu a:

• Centre Sanitari de Solsona

location.png Plaça d'Antoni Guitart, 1 | 25280 Solsona
phone.png 973 48 11 72
web.png www.cssolsones.com

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb l'associació