Fisioteràpia per a pacients oncològics

Destinat a pacients sotmesos a quimioteràpia, radioteràpia o intervenció quirúrgica per tal de facilitar la recuperació de la mobilitat així com de preservar, restablir o augmentar el nivell de salut, benestar i millorar la qualitat de vida

Objectiu

Facilitar la recuperació de la mobilitat així com millorar la qualitat de vida, especialment indicat després d'un procés quirúrgic o de tractament de quimioteràpia i ràdio.

Actuació

La prestació de fisioteràpia ofereix dues opcions per a la rehabilitació personalitzada a escollir d'acord amb les recomanacions mèdiques i de la fisioterapeuta:

• En medi aquàtic on la temperatura, la disminució de la gravetat i la pressió hidrostàtica, facilita la realització del treball terapèutic, dirigit prioritàriament a les persones afectades per càncer de mama, amb exercicis de rehabilitació de la zona toràcica desprès de la cirurgia i per la mobilitat general del cos.
  • En sec, per aquells pacients immune deprimits, els quals l'activitat dins l'aigua es desaconsella i que els exercicis de fisioteràpia incideixen directament en la recuperació i millora de la qualitat de vida.

Sessions

El tractament inicial és de 5 sessions que podrà ser ampliat fins a un màxim de 20, prèvia valoració, amb una durada màxima de 45 minuts i una cadència de 2 sessions per setmana.
Les sessions es duran a terme en el centre d'esport i salut Espaigua que aporta les instal·lacions i els professionals per a la realització de la prestació.

Si hi esteu interessats

Les persones interessades a sol·licitar el servei de fisioteràpia cal:

Omplir la Butlleta de sol·licitud del servei. Un cop omplerta i degudament signada la podeu fer arribar a l'associació.

I posar-se en contacte amb:

• Centre d'esport i salut Espaigua

location.png Carrer Pedraforca, 31-C | 25280 Solsona
phone.png 973 48 25 24
web.png www.espaigua.cat

Per a qualsevol dubte podeu
    contactar amb l'associació