Convocatòria Assemblea General 2024

Convocatòria de l'Assemblea General 2024 que se celebrarà de forma telemàtica i presencialment el dia 9 d'abril al Casal Cívic

Benvolgut soci/a:

Continuant amb el format de les darreres convocatòries de l’assemblea general que s’han realitzat de forma telemàtica i presencial, et convoquem:

A l’assemblea general, el dia 9 d’abril (dimarts) a les 18h al Centre Cívic.

Es disposarà d’uns dies per exercir el dret de vot per a cada punt de l’ordre del dia de forma telemàtica, o també, per aquelles persones que així ho prefereixen, la possibilitat de votar presencialment el mateix dia de l’assemblea general.

En els propers dies podràs consultar tota la documentació a la web de Fènix (http://www.associaciofenix.cat/associacio/assemblea-general) per poder revisar tot allò que necessitem per complir amb la legalitat vigent (acta, comptes i activitats...)
També podràs exercir el teu vot telemàtic fins el dia 9 d’abril o si prefereixes fer-ho presencialment, podràs exercir el teu vot al Centre Cívic el mateix dia 9.

ORDRE DEL DIA DE L’ASSEMBLEA GENERAL

1. Aprovació, si s’escau de l’acta de l’Assemblea de l’any anterior.
  2. Aprovació, si s’escau, de l’estat de comptes 2023 i activitats realitzades.
  3. Pressupost 2024.
  4. Programació noves activitats:
    • Inici del nou servei de rehabilitació de les capacitats cognitives, especialització neuropsicologia.
  5. Precs i preguntes.

Et convidem a formar part de la junta i si tens interès, ens pots facilitar el teu nom i dades de contacte abans de la data de l’assemblea general.

Gràcies una vegada més per la teva col·laboració i aprofito l’avinentesa per saludar-te.

Cordialment,

Jordi Riart Vendrell