Àlbums de Fotos

Dia Mundial Contra el Càncer 2024

Dia Mundial Contra el Càncer 2023

XVIII Trobada del Voluntariat en l'Àmbit Oncològic

XVIII Trobada de Voluntariat en l’àmbit oncològic, organitzada per la Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC), amb el lema "El protagonista ets tu. Gràcies per ser-hi" i que s’ha celebrat dissabte 28 de maig de 2022 a Barcelona.

Exposició de pintures de la Tresa Mujal

Del dia 5 de març i fins el dia 22 d’abril de 2022, l’ajuntament d’Olius acull una exposició de pintures de la «Tresa» Mujal, una veïna del Pi de Sant Just nascuda a Solsona i que un cop jubilada va descobrir en la pintura un refugi per donar sortida a la seva inquietud artística. Havia dit que «l’edat no és cap impediment per fer el que sempre havíem desitjat» i en el moment del traspàs a l’edat de 98 anys, va llegar una nombrosa obra pictòrica.

Mural de Genís Colell a Exquisitarium

L’obra encarregada per l’empresa Exquisitàrium d’Oliana a l’artista de Solsona, Genís Colell, conegut artísticament per Krozne, fou pensada com a mural, però el decés d’en Genis va aturar la seva execució. Ara tres anys desprès s’ha pogut realitzar gràcies a la iniciativa d’en Jordi Colell (germà d’en Genis) juntament amb l’Anna Moncunill (parella d’en Genís) i un grup d’amics vinculats al món del grafit, reconeguts artistes plàstics, que han decidit recuperar el disseny guardat durant tot aquest temps.

Banys de Bosc 2021

Fotos de l'activitat de Banys de Bosc organitzada conjuntament per l'Assoicació Fènix i el Centre Sanitari del Solsonès el dissabte dia 16 d'octubre de 2021

Activitat "L'Hort d'en Marçal" a les escoles

Exposició "Mocadors al Vent"