Missatges d'Esperança

Per a malalts de càncer i les seves famílies

Vols ajudar d’una forma altruista i gratuïta a malalts de càncer?

Pensa amb algú malalt de càncer o un familiar, conegut, proper, imaginari, o fins hi tot que ja no hi és.
No has tingut mai les ganes d’ajudar-lo, d’animar-lo, de donar-li esperança, de dir-li el que penses... però no t’has atrevit mai a dir-li?
Ara en tens l’oportunitat de fer-ho de forma de forma anònima.

Com? Escriu-li el teu missatge d’esperança!

Deixa escrit el teu missatge d’esperança en aquest formulari o en el llibre blanc que trobaràs als actes i activitats que organitzem.
Si vols també el pots escriure a les xarxes socials escrivint a @AssociacioFenix fent servir l’etiqueta #MissatgeEsperança

El nostre compromís

Des de l’Associació Fènix ens comprometem a recollir aquests missatges i fer-los arribar a persones amb càncer i a les seves famílies que de ben segur que els ajudarà per recórrer el dur camí amb el que es troben.

Escriu el teu missatge

Missatges recollits

No tinguis por
Càncer, un mot que va més enllà de la paraula, ens causa angoixa i por.
Ens costa afrontar la realitat quan ens toca. No es tracta només de lluitar per guanyar o perdre, la vida s'omple de bons i mals moments que cal acceptar i afrontar per sortir d'una situació que no has imaginat mai que et tocaria.
La malaltia et fa adonar del valor de les petites coses que abans passaven desapercebudes. Es la part positiva del procés en que es valora els gestos, l'afecte, compartir l'esperança d'un futur millor i que probablement et farà millor persona, ja que et serà fàcil acompanyar a tots aquells que es troben en un camí ple d'obstacles.
No tinguis por, estem al teu costat per superar junts les dificultats.

Claustre B.
7 de febrer de 2023

Esperança
Esperança és trobar gent com vosaltres!

Ulrike Rota
26 de novembre de 2019

Per molts anys!
Celebrar 10 anys de Fènix indica el pas del temps, això vol dir: guanyar maduresa en compartir, solidesa en donar, generositat en estimar i il·lusió per viure.

Per molts anys!

--anònim--
20 de novembre de 2019

Esperança