Què puc fer per ajudar?

En aquests últims temps, la malaltia del càncer ha estat una preocupació i ho continua sent per a la societat. Per aquest motiu s’hi han esmerçat diners per a investigar-lo i aquests esforços han donat uns resultats molt esperançadors.

Impicar-se Fenix.pngDavant d’aquesta perspectiva, han aparegut moltes entitats, tant públiques com privades, que han volgut i volen contribuir - dins les seves possibilitats – a resoldre aquest problema. Algunes entitats dediquen els diners recaptats a la investigació. “SENSE INVESTIGACIÓ NO HI HA FUTUR”. D’altres, com l'Associació Fènix, ens dediquem a ajudar en les necessitats del dia a dia, acompanyant els malalts i els seus familiars. LES DUES MANERES D’AJUDA SÓN COMPLEMENTÀRIES I IGUAL DE NECESSÀRIES.

L'Associació Fènix d'ajuda contra el càncer és una entitat sense ànim de lucre que aboca els seus esforços a la gent de Solsona i el Solsonès. També és una entitat oberta a oferir els seus serveis a poblacions properes com Oliana, Ponts... No estem sols en aquest projecte, sinó que estem federats a la FECEC, una federació catalana d'associacions d’ajuda contra el càncer. D’aquesta federació també en formen part Oncolliga Barcelona, Girona, Lleida, Fundació Carreres, Afanoc, Fundació Enriqueta Villavecchia, Oncovallès, Roses contra el càncer, Osona Contra el càncer, entre moltes d'altres. Treballem en equip i ens ajudem mútuament per tal que totes les entitats federades puguin assolir els seus objectius.

Fènix ofereix un ampli ventall de serveis i prestacions als malalts de càncer i familiars en la seva zona d'acció. Us els concretem: fisioteràpia per a pacients oncològics, psicooncologia, grups d'ajuda mútua, programa reprèn, nutricionista i allotjament pels familiars de malalts que estan ingressats a Barcelona, Sabadell, etc... A més a més, estem treballant per ampliar aquesta oferta.

Dit tot això, les persones de la Junta creiem que ha arribat l'hora que la gent de Solsona i el Solsonès ens conegui de veritat i es posi al nostre costat per tirar endavant aquest projecte i s'hi puguin sentir implicats. AQUEST PROJECTE ÉS DE TOTS

COM US HI PODEU IMPLICAR?

En primer lloc, fent-vos-en socis. Ho podeu ser a partir de 10 €/l'any. En segon lloc, col·laborant com a voluntaris per a dur a terme les activitats de l'entitat: Participació en fires com la Fira de Sant Isidre, celebració del dia mundial contra el càncer, o en qualsevol altra necessitat que tingui l'entitat de manera puntual.

Qui hi estigui interessat i disposat a ajudar es pot posar en contacte amb nosaltres trucant al telèfon de Fènix 619 684 762 o bé al correu electrònic fenixsolsones@gmail.com

La Junta us esperona a col·laborar.
DE FER PAÍS SE'N POT FER DE MOLTES MANERES.
Moltes Gràcies