error while rendering plone.htmlhead.socialtags

Seccions

Qui som?

Ens presentem

Som una associació sense ànim de lucre que abasta el Solsonès i les seves rodalies com a àmbit geogràfic d'actuació.

El principal objectiu de la nostra associació és fer pinya amb les persones que pateixen càncer i amb els seus familiars. Per aquest motiu, des del 2009, treballem en aquest sentit.

Des del març de 2018, la nostra entitat ha estat declarada d'utilitat pública.

Membres de la junta de l'Associació FÈNIX

Els nostres objectius

L'Associació Fènix, d'ajuda i suport contra el càncer, es crea per tal d'assolir les següents finalitats:

• Ajuda i suport als malalts de càncer i als seus familiars.
  • Informar sobre la prevenció i control de la malaltia.
  • Assistència psicooncològica.
  • Organització d'actes públics de conscienciació i divulgació d'aquells aspectes i temes relacionats amb la malaltia del càncer.
  • La captació de recursos pels mitjans legalment establerts i facilitar ajuts econòmics.
  • Col·laborar amb el Centre Sanitari de Solsona i altres organismes de caràcter públic i/o privat que permetin la consecució del fins que persegueix l'associació.