Les notícies de l'associació

Fènix exhaureix la darrera edició de punts de llibre durant la Fira de Sant Isidre

La col·lecció de punts de llibre que Fènix ha editat aquest any amb motiu de la Fira de Sant Isidre es van exhaurir completament el segon dia de fira. Enguany la col·lecció reproduïa l’obra del pintor Julio Agudo, una aquarel.la amb una imatge dels absis de la catedral de Solsona. Als col·leccionistes, que els agraden molt les col·leccions que surten a la llum en cada edició de la fira, van afanyar-se a comprar-ne una.

Fènix participa en la XIII Trobada de voluntariat oncològic

El passat dissabte 6 de maig, l’espai Francesca Bonnemaison de Barcelona va acollir la tretzena trobada de voluntariat oncològic organitzada per la Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer (FECEC). L’Associació Fènix, com a entitat federada a la FECEC, va participar en la trobada que serveix per fomentar el vincle entre tots els voluntaris que col·laboren en l’àmbit oncològic arreu de Catalunya.

Fènix presenta un servei que ajudarà a trobar una nova feina les persones que pateixen càncer

L'Associació Fènix ofereix un nou servei adreçat a les persones que pateixen càncer i als seus familiars més propers i que té com a finalitat trobar-los una feina que s’adapti a les seves necessitats físiques i emocionals derivades de la malaltia. Aquest nou servei, impulsat per la Federació Catalana d’Entitats de lluita contra el Càncer (FECEC), s’anomena “REPRÈN, Servei d’Orientació Laboral després del càncer”.

Més de 200 persones participen a l’encesa d’espelmes amb motiu del dia mundial contra el càncer

L’acte organitzat per Fènix dissabte passat a la tarda amb motiu del dia mundial contra el càncer va aplegar més de dues-centes persones. A la plaça de la catedral es va realitzar una encesa simbòlica d’espelmes en record de les persones que han lluitat contra el càncer i també per donar força a aquelles que hi lluiten. L’encesa de les flames pretén evocar la unitat, la llum i l’esperança de totes aquelles persones que prenen consciència i es volen afegir a la lluita contra la malaltia.

Solsona se suma al dia mundial Contra el Càncer

Cada any la Unió Internacional contra el Càncer emprèn iniciatives amb la finalitat d’informar i conscienciar la població sobre el càncer i la importància de prendre mesures preventives. L’Associació Fènix recolza les iniciatives que es proposen des de l’entitat internacional anualment. És per això que el proper dissabte 11 de febrer han organitzat un petit acte a partit de les 18 hores.

Un projecte conjunt de l’Associació Fènix i la Fundació SHE s’exposa en una jornada organitzada pel Departament de Salut

Amb el títol “Atenció primària i salut comunitària. Una nova orientació per a l’atenció primària de salut”, el Departament de Salut ha donat a conèixer en quina fase es troba el projecte que va encomanar a un grup de professionals vinculats a l’atenció primària amb l’objectiu d’elaborar un seguit de recomanacions per millorar l’atenció primària de salut.

Fènix posa en marxa la gimnàstica terapèutica

L’Associació Fènix estrena una activitat setmanal de gimnàstica terapèutica apta per a tothom. La gimnàstica terapèutica és una disciplina d’orígen xinès que es basa en els coneixements de la medicina tradicional xinesa. Els principis d’aquesta pràctica són recuperar, conservar i millorar la salut de l’organisme a nivell físic, emocional i espiritual.

L’Associació Fènix celebra l’assemblea general

Dilluns 14 de març l’Associació Fènix va celebrar l’assemblea ordinària anual de l’entitat. L’ordre del dia de la convocatòria contemplava la presentació de la memòria de les activitats i serveis que l’entitat ha realitzat al llarg de l’any, l’estat de comptes, la posada en marxa dels tràmits que han de permetre aconseguir que l’entitat sigui declarada d’utilitat pública i, finalment, el relleu dels membres de la junta.