al contingut a la navegació Informació de contacte

Les notícies de l'associació
El taller de confecció de menús saludables reuneix 25 persones al casal cívic de Solsona

El dia set de novembre, ha tingut lloc el taller de “Confecció de menús saludables a preus assequibles”, organitzat per l’Associació Fènix conjuntament amb la Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer(FECEC), reunint a unes vint-i cinc persones al casal cívic de Solsona per seguir les explicacions de l’experta en nutrició i dietètica, Núria Bea.

L’Associació Fènix aconsegueix la declaració d’entitat d’utilitat pública

La Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya ha fet arribar a la junta directiva de l’Associació Fènix, la Resolució de 12 de març de declaració d'utilitat pública de l'entitat i que ha estat publicat al Diari Oficial de la Generalitat (DOGC núm: 7581) en data 19 de març de 2018.

Fènix amplia el servei d'estètica oncològica a partir del 2018

L’Associació Fènix incrementa el nombre d’hores del servei d’estètica oncològica a partir del gener del 2018. Aquest servei, que es va posar en marxa just fa un any, està destinat a les persones que pateixen els efectes secundaris propis dels tractaments de quimioteràpia i radio. Aquests tractaments afecten la pell de manera que requereix una atenció especial.