al contingut a la navegació Informació de contacte

Les notícies de l'associació
Fènix preveu iniciar el proper mes d’abril un servei d'assessorament i suport psicològic als pacients de càncer i als seus familiars amb un pressupost de 7.000 euros

Aquesta setmana, la Junta directiva de l'Associació Fènix, s'han entrevistat amb el Dr.Pere Bonet i la psicooncòloga Núria Orcero de la fundació Althaia, per concretar els aspectes finals del conveni de Col·laboració, entre ambdues entitats. Per tal d'iniciar el proper mes d'abril, un nou servei d'assessorament i suport psicològic destinat als pacients de càncer i als seus familiars en l'àmbit del Solsonès.

Fènix i el centre d'esport i salut Espaigua signen un acord de col·laboració

Aquest dimecres a la tarda, Joan Vilar i Guix, conseller delegat del centre d'esport i salut Espaigua de Solsona, i Miquel Montaner i Jounou, president de l'associació d'ajuda i suport contra el càncer, Fènix, han signat un acord de col·laboració, pel qual desenvoluparan conjuntament programes orientats a la millora de la qualitat de vida dels pacients oncològics de la comarca del Solsonès.

L'Associació Fènix i el Centre Sanitari col·laboraran junts per millorar la qualitat de vida dels malalts oncològics i llurs familiars

Aquesta setmana l'Associació Fènix d'ajuda i suport contra el Càncer i el Centre Sanitari del Solsonès han signat un acord de col·laboració conjunta pel qual desenvoluparan de programes orientats a la millora de la qualitat de vida dels pacients oncològics i de la vida de les seves famílies.