Més de 200 persones participen a l’encesa d’espelmes amb motiu del dia mundial contra el càncer

L’acte organitzat per Fènix dissabte passat a la tarda amb motiu del dia mundial contra el càncer va aplegar més de dues-centes persones. A la plaça de la catedral es va realitzar una encesa simbòlica d’espelmes en record de les persones que han lluitat contra el càncer i també per donar força a aquelles que hi lluiten. L’encesa de les flames pretén evocar la unitat, la llum i l’esperança de totes aquelles persones que prenen consciència i es volen afegir a la lluita contra la malaltia.

Parlaments de l'acte

DISSABTE 11 FEBRER 2017

Aquest acte, que ja forma part de l’agenda social de la ciutat, també va comptar amb la lectura d’un manifest. Anna Palau i Vilaseca va ser l’encarregada de llegir-lo. El manifest convidava a prendre consciència i a actuar individualment en cada un dels àmbits d’influència, ja sigui en l’entorn familiar, educatiu,social o laboral.

L’alcalde de la ciutat també va intervenir en l’acte i va mostrar el seu recolzament a les entitats que com Fènix dediquen esforços a treballar per la millora i el benestar de les persones que pateixen la malaltia. L’alcalde els va esperonar a continuar amb la tasca feta fins ara.

Finalment, l’Escola de Dansa de Solsona va tancar l’acte amb una actuació que posava en valor l’esforç, la coordinació i l’optimisme, elements que encaixen perfectament amb el missatge del dia mundial contra el càncer “Nosaltres podem. Jo puc”.