La Diputació de Lleida atorga una ajut de 4.000€ a l’Associació Fènix

L'Associació Fènix rebrà de la Diputació de Lleida un ajut per import de 4.000.-€ per atendre les despeses del servei de psicooncologia i de fisioteràpia per l’any 2018, d’una partida destinada a ajuts a entitats sense ànim de lucre i organitzacions no governamentals per al desenvolupament per a activitats sociosanitàries.

DIMARTS 12 JUNY 2018

El pressupost que Fènix preveu per aquest any 2018 es de 5.513.-€, gràcies al conveni signat amb la Fundació Althaia de Manresa per al servei de psicooncologia, i amb Espaigua de Solsona, per la fisioteràpia.

La carta de serveis de l’Associació contempla altres prestacions, com “l’allotjament proper a hospital de referència” que ha tingut una forta demanda en els darrers mesos i que facilita l’estada del familiar del pacient oncològic a un habitatge proper a l’hospital que rep tractament, evitant desplaçaments a la població d’origen. I el servei d’estètica oncològica, que des del seu inici l’any 2017, també ha mantingut una demanda creixent.

Un any més, gràcies a la Diputació de Lleida, Fènix garanteix la continuïtat dels serveis de psicooncologia i de fisioteràpia iniciats l’any 2009.