La Diputació atorga un ajut de 4.000 euros a l’Associació Fènix

La Diputació de Lleida ha atorgat una subvenció de 4.000 euros a l’Associació Fènix que servirà per atendre les despeses del servei de psicooncologia i de fisioteràpia per a pacients oncològics.

DIMECRES 12 JULIOL 2017

El pressupost de què disposa Fènix aquest 2017 és de 5.950 euros, fruit del conveni signat amb la Fundació Althaia de Manresa pel servei de psicooncologia i amb Espaigua de Solsona per la fisioteràpia. Aquests serveis s’ofereixen des del 2011 i la Diputació els subvenciona des del 2013. L’import d’aquestes subvencions s’ha anat incrementant atesa la demana actual dels serveis.

La carta de serveis que Fènix ofereix és més àmplia. Inclou: les “trobades per compartir”, un grup d’ajuda mútua, l’allotjament proper a l’hospital de referència, la gimnàstica terapèutica, el tractament de limfedema i, la darrera incorporació, l’estètica oncològica.

Gràcies a l’aportació de la Diputació de Lleida, l’associació Fènix pot consolidar la demanda creixent dels serveis de psicooncologia i fisioteràpia, que s’ha incrementat en els darrers anys.