L’Associació Fènix presenta una nova edició de punts de llibre a la Fira de Sant Isidre

Una nova sèrie de quatre punts de llibre apareixen per la Fira de Sant Isidre, que per tercer any consecutiu l'Associació Fènix posa a disposició del públic i que ha estat cedida desinteressadament per la seva creadora.

L’artista solsonina Dolors Cases els ha creat per aquest any 2015

DIMECRES 13 MAIG 2015

Dolors Cases, mestra i artista de Solsona ha creat un collage utilitzant, en la peça original, diversos materials i combinant colors, per donar un missatge d'esperança entorn a la malaltia del càncer. A partir d'aquesta obra s'ha reproduït en paper, una nova sèrie de quatre punts de llibre amb un text poètic a l'anvers, acompanyat d'un relat que facilita la comprensió simbòlica de la creació de l'artista solsonina .

Durant els dies de la Fira de Sant Isidre a l'estand de l'Associació Fènix ubicada a la zona de les entitats, es posaran a la venda al preu de 5 euros els quatre punts de llibre. La recaptació es destinarà al manteniment dels serveis de psicooncologia i de fisioteràpia que l'associació ofereix gratuïtament als seus socis.