L’Associació Fènix organitza una concentració d’espelmes a la plaça Major de Solsona per aquest dissabte dia 31 de gener

Aquest dissabte a les 18h se celebra a Solsona el “Dia Mundial Contra el Càncer”, una iniciativa que impulsa la Unió Internacional Contra el Càncer, amb el lema “ És a les teves mans” . Aquest acte serveix de reflexió i per prendre consciència de totes aquelles mesures de prevenció que facin més eficaç la lluita contra la malaltia.

La jove, Irina Montanyà llegirà el manifest 2015

DIMECRES 28 GENER 2015

Fènix posarà a la venda les espelmes, el divendres al matí i el mateix dissabte, sense preu, ja que l’aportació serà voluntària i els fons recaptats es destinaran al manteniment dels serveis que promou l’entitat, com són el de psicooncologia i fisioteràpia.

El Dia Mundial Contra el Càncer a Solsona, compta amb la col•laboració de l’Ajuntament de Solsona, l’Escola de Dansa, l’Agrupament Escolta i l’apunt musical va a càrrec del grup encapçalat per Montse Riu. Irina Montanyà farà la lectura d’un manifest que incideix: en promoure estils de vida saludable, garantir la detecció precoç, fomentar el tractament per a tothom i en la qualitat de vida per a pacients, familiars i cuidadors.

Participa-hi! Es a les teves mans!