L’Associació Fènix celebra el Dia Mundial Contra el Càncer

El proper dissabte 27 de febrer, l’Associació Fènix celebrarà el Dia Mundial contra el Càncer a Solsona. L’acte de celebració consistirà en una concentració d’espelmes a la plaça del Camp a partir de les sis de la tarda. En cas de pluja, els actes es traslladaran a la Sala Polivalent.

DISSABTE 20 FEBRER 2016

Enguany, aquesta celebració duu el lema “Nosaltres podem. Tu pots” i té com a objectiu sensibilitzar la població vers l’impacte social que té aquesta malaltia i també oferir eines per contribuir a adoptar un estil de vida saludable i reduir-ne el risc.

Les espelmes que s’encendran han estat preparades pels alumnes d’ESO de l’Escola Arrels de Solsona i es podran adquirir el dia abans, divendres 26, durant el matí davant de l’Ajuntament o bé el mateix dia de l’acte una hora abans a la plaça del Camp. El cost d’aquestes espelmes no està fixat i s’acceptarà la donació voluntària de qui la compra. Fènix destinarà els diners que es recaptin a poder cobrir la despesa dels serveis que ofereix l’associació.

A banda de la concentració d’espelmes també hi haurà una actuació de ball de la mà de l’Escola de Dansa de Solsona i la cantautora solsonina Alba Marbà ens interpretarà algunes de les seves composicions.

T'hi esperem!