Fènix recull 1.921 euros en el Dia Mundial Contra el Càncer

La concentració celebrada el passat dissabte dia 16 de febrer, a la plaça Major de Solsona, ha permès recollir la quantitat de 1.921.-euros en la venda d'espelmes. Aquesta xifra aplega la recaptació realitzada durant diversos dies en que l'associació Fènix ha posat a disposició les espelmes per a la concentració del Dia Mundial Contra el Càncer.

DISSABTE 16 FEBRER 2013

Tant la junta, com els socis de Fènix, valoren molt positivament la resposta de la ciutadania i manifesten el seu agraïment per la alta participació i solidaritat en l'acte del dia 16 de febrer, amb un reconeixement especial als col·laboradors: Esplai Riallera, Grup Ninyos i Escola de Dansa de Solsona, que amb la seva actuació van donar una nota d'alegria, alhora que omplia d'emotivitat al públic assistent.

Gràcies, també a l'Agrupament Escolta per marcar el llaç on s'havia de dipositar les espelmes al terra i l'Ajuntament de Solsona per facilitar l’organització de l’acte.

Fènix preveu destinar els fons a endegar durant les properes setmanes, un nou servei d’atenció psicològica per als pacients oncològics i els seus familiars, així com l’inici d’un servei de fisioteràpia, pioner al Solsonès, orientat a facilitar la mobilitat física i elasticitat d’aquelles persones que s’han sotmès a tractament de quimioteràpia, radioteràpia o intervenció quirúrgica en centres oncològics.

Gràcies pel teu compromís!

Contingut Relacionat

Manifest del Dia Mundial Contra el Càncer 2013