Fènix presenta un servei que ajudarà a trobar una nova feina les persones que pateixen càncer

L'Associació Fènix ofereix un nou servei adreçat a les persones que pateixen càncer i als seus familiars més propers i que té com a finalitat trobar-los una feina que s’adapti a les seves necessitats físiques i emocionals derivades de la malaltia. Aquest nou servei, impulsat per la Federació Catalana d’Entitats de lluita contra el Càncer (FECEC), s’anomena “REPRÈN, Servei d’Orientació Laboral després del càncer”.

DIUMENGE 02 ABRIL 2017

REPRÈN no només acompanya les persones que han patit un càncer en el seu procés de cerca de feina, sinó que n’avalua amb profunditat les necessitats i les gestiona a partir d’un programa d’orientació i intermediació laboral de Incorpora de “La Caixa” per tal de facilitar-ne l’accés al món laboral. Aquest servei pretén cobrir les necessitats d’aquelles persones que requereixen un canvi de feina arran de les conseqüències físiques i emocionals derivades de la malaltia.

La implementació d’aquest nou servei a Solsona anirà a càrrec de l’Associació Fènix, que habilitarà un espai per acollir les persones interessades a sumar-se a REPRÈN, i la FECEC, que hi aportarà una treballadora social per atendre les demandes. Els interessats poden posar-se en contacte amb els resposnables del nou servei a través del telèfon 619 68 47 62 o bé a fenixsolsones@gmail.com.