Fènix posa en marxa la gimnàstica terapèutica

L’Associació Fènix estrena una activitat setmanal de gimnàstica terapèutica apta per a tothom. La gimnàstica terapèutica és una disciplina d’orígen xinès que es basa en els coneixements de la medicina tradicional xinesa. Els principis d’aquesta pràctica són recuperar, conservar i millorar la salut de l’organisme a nivell físic, emocional i espiritual.

DIJOUS 06 OCTUBRE 2016

Les classes seran dirigides per la Núria Garcia i consistiran en realitzar uns moviments senzills i lents, coordinats amb la respiració abdominal i amb molta concentració. La OMS (Organització Mundial de la Salut) reconeix els beneficis de la pàctica de la gimnàstica terapèutica i l’avala. Qualsevol persona, tingui l’edat que tingui o sigui quina sigui la seva condició física, pot apuntar-se a les sessions.

Aquesta nova activitat que proposa Fènix es durà a terme al Centre Cívic tots els dimarts a les 6 de la tarda i tindrà un cost de 12€ al mes. La primera sessió serà oberta i gratuïta per a tothom i se celebrarà el dimarts 11 d’octubre. Per a participar en la primera sessió o bé inscriure’s a l’activitat cal fer-ho presencialment al Centre Cívic.