Fènix participa en la XIII Trobada de voluntariat oncològic

El passat dissabte 6 de maig, l’espai Francesca Bonnemaison de Barcelona va acollir la tretzena trobada de voluntariat oncològic organitzada per la Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer (FECEC). L’Associació Fènix, com a entitat federada a la FECEC, va participar en la trobada que serveix per fomentar el vincle entre tots els voluntaris que col·laboren en l’àmbit oncològic arreu de Catalunya.

DISSABTE 06 MAIG 2017

La trobada també serveix per reconèixer la tasca solidària que realitzen els voluntaris. En l’edició d’aquest any s’ha incidit en la necessitat de treballar l’optimisme com a actitud per afrontar millor les dificultats que presenta la tasca de voluntari.

L’acte es va iniciar amb les intervencions del president de la FECEC, el Dr. Ramón Miralles, i de la Sra. Maite Fandos, de la Diputació de Barcelona. Tot seguit, es va donar pas a la xerrada- col.loqui del Sr. Rafael Santandreu, que duia per títol “Ser feliç fent de voluntari”. A continuació, es va obrir un espai de treball al voltant de la reflexió de “Per què ha de somriure un voluntari?” amb la Sra M.Conxa Porrera, docent i fundadora de “Recerca Personal”. El segon tema de reflexió que es va posar damunt la taula va ser “L’art d’aturar el temps( i sentir-se feliç)”, a càrrec del sr. Miquel Antonijuan, impulsor de projectes d’impacte social a la Fundació Nous Cims. La jornada va acabar amb una actuació del grup musical Quartet Mèlt, guanyadors de la tercera edició de Oh Happy Day.

D’altra banda, Fènix estarà present en la Fira de Sant Isidre de Solsona a l’espai reservat a les entitats. L’entitat presentarà una nova edició de punts de llibre i el nou catàleg de les prestacions que l’Associació ofereix gratuïtament.