Fènix organitza el 4art dinar solidari el dia 25 d’octubre, coincidint amb la cursa Passos de Gegant Cardona–Solsona

Diumenge dia 25 d’octubre es realitza el dinar solidari que l’Associació Fènix organitza per quart any consecutiu a la sala polivalent de Solsona, amb la col.laboració de l’Ajuntament de Solsona i l’Associació Espanyola Contra el Càncer (aecc).

Moment de les actuacions musicals en el dinar del 2014

DISSABTE 17 OCTUBRE 2015

Els tiquets és poden adquirir anticipadament a l’Oficina de Turisme de Solsona al preu de 10 euros.

En aquesta edició coincideix l’àpat amb la cloenda de la cursa “Passos de Gegant” de 37 Km entre les poblacions de Cardona i Solsona amb l’entrega dels premis als guanyadors de la cursa i un cafè-concert. Un esdeveniment esportiu que compta amb el suport dels ajuntaments i de nombroses entitats socials com la fundació SHE amb la finalitat de destinar els recursos a la prevenció del tabaquisme en l’edat adolescent.

Es poden adquirir els tiquets del dinar a l’Oficina de Turisme de Solsona al preu de 10€ i s’ofereix la possibilitat d’adquirir el “seient 0” a les persones que sense poder assistir, hi volen col·laborar.

El teu compromís ens ajuda a tots!