Fènix inicia el servei d'assessorament i suport psicològic als pacients de càncer i als seus familiars

El passat dilluns dia 15 d'abril s'ha posat en funcionament el nou servei de suport psicològic impulsat per l'associació Fènix. Aquesta iniciativa s'ha pogut dur a terme gràcies a la signatura del conveni amb la Fundació Althaia després que el seu gerent, el Sr. Manel Jovells, formalitzés, recentment, l'acord amb l'associació fa tot just uns dies.

DIVENDRES 19 ABRIL 2013

Aquest servei ofereix gratuïtament als socis de Fènix, atenció personalitzada i es realitza al Centre Sanitari de Solsona.

Inicialment anirà a càrrec de la psicooncòloga Núria Orcero que es desplaçarà des de la Fundació Althaia de Manresa, amb una periodicitat que s'ajustarà segons el nombre i les necessitats dels pacients.

Les persones interessades a rebre assessorament i suport psicològic poden posar-se en contacte amb Begoña López, que coordina el nou servei en horari laboral, al Centre Sanitari de Solsona.