El 2on dinar solidari amb el lema: “No estàs sol” pretén sensibilitzar sobre el càncer i recaptar fons per l’Associació Fènix

Aquest dissabte dia 16 de novembre a les 14h. tindrà lloc a la sala polivalent de Solsona el 2on dinar solidari que organitza l’Associació Fènix d’ajuda i suport contra el càncer, conjuntament amb l’AECC Catalunya contra el càncer.

DIMECRES 13 NOVEMBRE 2013

La nova edició, que porta per lema “No estàs sol”, pretén sensibilitzar a la població de la comarca sobre la problemàtica de la malaltia alhora que la recaptació es destinarà a l'associació Fènix que impulsa diversos projectes orientats a pal·liar els efectes negatius del càncer sobre els pacients i les seves famílies.

Es poden adquirir els tiquets del dinar anticipadament a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’ajuntament de Solsona al preu de 12 € i s’ofereix la possibilitat d’adquirir el “seient 0” a aquelles persones que sense poder assistir hi volen col·laborar.

Esteu tots convidats a participar d’aquest dinar solidari que clourà amb una interpretació musical a càrrec del grup Monmón i d’una actuació dels castellers de Solsona.