Carme Ruscalleda omple la Sala Cultural de l’Ajuntament de Solsona

La xef catalana Carme Ruscalleda, que compta amb set estrelles Michelin, repartides entre el restaurant Santa Pau de Sant Pol de Mar, amb tres, Moments de Barcelona amb dos i dues mes al restaurant que te obert a Tokio, ha protagonitzat el passat diumenge, una conferència amb el títol: “Posa la cuina a la llista de les coses interessants de la vida”.

DIMARTS 20 DESEMBRE 2016

Era la primera vegada que la prestigiosa cuinera visitava Solsona i ho feia de la mà de l’Associació Fènix, per tal d’explicar el seu concepte de la cuina tradicional catalana que l’ha portat a l’exel.lència i al reconeixement internacional.

L’alcalde , David Rodríguez, li va donar la benvinguda i va aprofitar per fer-li signar el llibre d’honor de la ciutat, on deixen la seva empremta les personalitats que visiten Solsona.

El president de Fènix Jordi Riart, en la presentació de l’acte, va destacar que la projecció de la famosa xef, sobrepassa l’àmbit professional dels fogons, per implicar-se en les iniciatives de caràcter social com era el cas de Fènix, una associació de lluita contra el càncer, coincidint amb els 25 anys de la Marató de TV3.

L’empresa d’inserció social Riuverd, va preparar un aperitiu per als assitents i un cistell de productes locals d’artesania alimentària dels artesans del Solsonès, que l’associació Fènix va entregar a la famosa cuinera.

Al final de l’acte es va recollir un total de 103.-€ destinats a la Marató de TV3.