Les notícies de l'associació

Solsona celebra el Dia Mundial Contra el Càncer 2024

Dissabte 27 de gener, l’Associació Fènix ha celebrat el Dia Mundial Contra el Càncer, una iniciativa que promou, la Unió Internacional Contra el Càncer (UICC) amb la finalitat d’augmentar la conscienciació i mobilitzar la societat en la prevenció i control de la malaltia. En aquesta campanya s’ha posat accent en involucrar els nostres líders per sacsejar els fonaments de la injustícia i lluitar per promoure un canvi permanent.

Dia Mundial del càncer de mama

El dia 19 d’octubre, l’associació Fènix celebra el Dia Mundial del Càncer de Mama, per tal de visibilitzar i conscienciar a la població d’un problema de salut greu i la importància del diagnòstic precoç, ja que esdevé el tumor més freqüent en dones arreu del món.

Fènix participa en la XIX Trobada de voluntariat en l’àmbit oncològic a Barcelona

L'Associació Fènix participa en aquesta jornada que porta per lema "Junts fem pinya" en la que la Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC) vol agrair i reconèixer la tasca de les prop de 4.900 persones que fan voluntariat en l’àmbit oncològic a Catalunya, reforçant la importància de la persona voluntària com a part essencial dins les entitats per l’acompanyament de persones amb càncer i les seves famílies.

Gràcies a la FECEC, l'Associació Fènix finalitza el pla de digitalització de l’entitat

El passat mes de novembre de 2022, l’associació Fènix signava un contracte de protecció de dades amb la Fundació Catalana de l’Esplai (FUNDESPLAI), per a la incorporació de dades de l’associació als programes de la plataforma on-line del club de suport FUNDESPLAI i per la migració i configuració de comptes de Fènix a «Google Workspace for non-profit».

Solsona celebra el Dia Mundial Contra el Càncer

L’associació Fènix, s’ha adherit a la convocatòria del dia 4 de febrer, que la Unió Internacional Contra el Càncer (UICC) organitza a nivell mundial, amb el lema «Per una atenció més justa», amb la finalitat de reconèixer les desigualtats en l’atenció de la malaltia, intentant eliminar-les i que tothom pugui accedir amb igualtat de condicions al tractament necessari.

Activitats a Solsona en la Setmana Catalana de Prevenció del Càncer 2022

La Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC), a la qual pertany l’associació Fènix, organitza la Setmana Catalana de Prevenció del Càncer (SECAPC) del 30 de setembre al 7 d’octubre, que enguany arriba a la seva XI edició. Amb el lema ‘Menja sa i mou-te’, té com a objectiu fomentar estils de vida saludables per reduir el risc de desenvolupar aquesta malaltia.